Julpynt

Hejhej! **,

Har precis damsugit och sattit upp lite mer julpynt i mitt rum, kanske lägger in bilder på det när jag fått min dator tillbaka, den 18 :)
Annars sov jag hos J i natt med några andra vännor. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll kanske bara ta det lungt här eller lägga mig framför tvn.... Men för en gångs skull det gör inte så mycket att helgen går så snabbt då jag gjorde min sista läxa tills i fredags. Om inte lärarna får för sig att ge oss läxor imorgon! Skola imorgon måndag sen tisdag är det innebandytunering, onsdag skola, torsdag julshow och fredag avslutning :)

Gillar verkligen Rachel´s rum
image188
http://img256.imageshack.us/img256/5365/bscap0142xb4.jpg


Ha en bra helg!
Kram Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnyggt!

2007-12-16 @ 15:56:00
Postat av: Anonym

Rachel är ju bäst :)

2007-12-18 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0