Måndag

Hejsan!

Jag är fortfarande sjuk efter ungefär 2 månader, jobbig när förkylningen aldrig kan släppa!
Längtar till Julen nu, så mysigt det kommer bli :) En annan sak är ju att vi inte ens tagit fram adventsljusstaken här hemma 8-| Haha.

Ska ha muntigt föredrag på onsdag annars är det inte jättemycket, kemi till imorgon, hemkunskaps arbete klart på fredag, spanska och engelska..... Sen är det säkert något mer men sen! Är det slut!!! Nästan i alla fall :)

I helgen ska jag till Johanna hoppas jag, jo jag har ju inte uppdaterat så mycket som jag kanske viljat men jag har fortfarande inte fått min dator tillbaka....

Ni har väl inte missat att OTH sänds igen, på söndagar kanal 5 ungefär kring 5-6 :)

Ha en bra vecka!
Kram Camilla ♥

(Det vart ett väldigt konstigt inlägg men det får duga)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0