Lista

Jag hittat en lista på Alexandras blogg om resor och länder :)

Jag har varit i....

( ) Sydamerika
( ) Nordamerika
( x) Afrika
( x ) Europa
( x ) Asien.
( ) Australien

Jag har varit i...

( ) Bara mitt hemland
( ) 1-3 länder
( ) 3-5 länder
( ) 5-8 länder
( ) 8-11 länder
x ) 11-15 länder
( ) 15 + länder

Det längsta jag suttit i ett och samma flygplan är...

( ) 0-1 tim.
( ) 2-3 tim.
( ) 4-5 tim.
( ) 6-7 tim.
( ) 8-9 tim.
( ) 9-10 tim.
( x ) 11 + tim.

Mina favoritstäder jag varit i är: Hmmm svårt, typ Rom, Venedig, Paris...

Mina favoritländer jag varit i är: Italien, Thailand, Frankrike och Sverige :)

Mitt drömresmål är: Typ Indien, England, Usa, Brasilien, Thailand igen, Paris igen O.S.V!

Min första resa utomlands gick till: När ja va 4 i Marocco, men mamma var gravid med mig när de var i typ..

Vilka länder har jag varit fler än 1 gång i: Sverige.x?, Italien.x3, Danmark.x?, Finlandx.2, Norge.x? och ngt till...

Vilken världsdel har jag varit mest i: Europa såklart ;)

Vilket land av dem jag besökt, gillar jag inte så mycket: Hmm.. gillade ju alla men tråligast, nej de går ju inte åh välja Finland kanske ;)

 Till vart kmr min nästa resa bli?: Thailand tror ja, blir säkert ngt före de

Vart ska du i sommar?

Kommentarer
Postat av: madelene

jag ska till mallorca i sommar. vart ska du i sommar?

2007-07-01 @ 18:55:50
URL: http://madeljene.blogg.se/
Postat av: Camilla

Madde - Okej härligt för dig läste precis att Juli i Sverige skulle bli kallast och regningaste på länge! Längsta resan söder ut för mig det här året blir väl Gotland :)

2007-07-01 @ 19:01:08
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0