Lista

Lista snogg från Elsa-Pauline


Namn: Camilla
Vad drack du senast: Cola
Vad gjorde du igår kväll: Kollade på film
Hur många hamstrar har du haft: Inga
Kan du gå ner i spagat: Nej :P
Vad ska du göra i kväll:
 Tvn, och vara avundsjuk på alla som är i GBG och se Justin! ;(
Vad ska du göra i morgon: Hoppas att jag kan bada om min fot mår bättre ;)
Senaste inköp: Ett par svarta korta shorts, skor, armband och en vit klänning
Senaste film: Gil.. ngnting den gick på tv igår
Vad har du i ditt fönster: blommor ljus gardiner ;)
Tycker du om att cykla:
Jupp :)
Vem sov du över hos senast: Hmmm, J
Vem sov över hos dig senast: J & M
Vem pussade du på senast:
Min katt
Vad ska du göra nu: Kolla på 3an
Vad ska du göra sen: Kolla på 4an, ja vilket liv jag har ;)
Vem träffade du sist: Min mamma och pappa
Vem skulle du vilja träffa nu: Alla vänner som jag inte sett på 2 VECKOR!
Sjunger du i duschen: Jaråå
Vem ringde dig senast: Vet inte
Vem ringde du senast: Vet inte
Hur länge sov du inatt: Somnade typ 1 och vaknade 6 för att min fot kila :/
När ska du gå och lägga dig ikväll: Sent
Vad gjorde du för tre timmar sen: Satt här tror ja, men jag har inte gjort de sen dess :P
Vad skulle du vilja göra nu: Gå på Grönan, Liseberg och se Justin Timberlake i Gbg!
Vänner du kan prata om allt med? Hmmm
Person du kan lita på till 100%? Ingen antar ja
Har du badat i år? Jaråå
Tidsfördriv? Tvn, datan
Vad heter du just nu på msn: » Camilla
Hur många syskon: 2 systrar
Kär i någon just nu? Nej, inte direkt :(
Känner du någon som heter likadant som dig?
Mja
Morgontrött? Ja
När är du född?:  27 December
Var bor du?: Nyk.
Nuvarande hårfärg?: Typ platina gul eller nått, USCH!
Riktiga hårfärg?: Mörkblont
Ögonfärg?: Grön
Vad läser du för bok nu?: Martina-Koden
Humör just nu?: Uttråkad
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?:
Självklart
Hur stort är ditt rum?: typ 4x5 m
Har du tv/dator i ditt rum?: Ja
Piercingar?: Öronen
Tatuering?: Nej
Hur många converse allstarskor äger du?: ett par
Brukar du vara osminkad i skolan?: Nej
Skostorlek : 39

Hoppas att jag inte tråkade ut dig med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0