Välkommen!

Min gamla blogg camieofcourse och camieofcourse.blogg.se/mka/ flyttas hit till cellena, anledningen såg ni nog i min gamla blogg för ett tag sen. Ska i alla fall förnya mig lite med kategorier och ork! Bättre skrivet och inte bara blogga blogga blogga utan mening. Välkommen hit i alla fall! :)


Mina nya kategorier!

Bilder på Camie -
Där lägger jag in bilder på mig
Camie vill ha -
Saker jag vill ha
Camie´s Outfits - Där kmr jag lägga in bilder på mina outfits
Camie´s Shopping - Där lägger jag in små kollagen på de jag köpt
Camie´s Tips - Där tipsar jag om olika saker...
Celebs - Bilder och Skvaller om kändisar
Dagbok - Där skriver jag om min dag helt enkelt! :)
Film - Tips - Namnet tilltalar er nog tillräckligt mycket
Frågor - Alla undrar nog ngt och då är det bra att ha en blogg så att man kan fråga er :)
Gossip Girl - Updates om Bokserien som kommer bli tv-serie!
Låt - Tips - Tipsar om bra låtar
MKA - News - Min MKA blogg har ju flyttats hit så här kommer de senaste updateringarna "hållas"!
Om Camie - "Fakta", haha, om mig
Svar - Japp, helt öppet att ställa frågor så länge de är schysta :)
Tv - Serier - Nörden(jag) själv kmr nog skriva endel om olika serier hon följer ;)
Tankar
- Mina funderingar kring saker..

Kram C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0