Onödigt...

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag skulle bli bättre på att uppdatera, soo I'm sorry about that. Har blivit sjuk och har 100 läxor tills imorgon... Okej jag har typ 2 3 om jag "vill" ha bättre betyg i kemi men jag orkar inte den här gången, ska läsa 200(!) kanske till och med mer sidor i en dålig bok och skriva om mig själv igen(!) på Spanska.. Uh nöjde han sig inte med det vi hade tills igår!!!

Tog skolfoto idag, och jag tror minibilden vart bra. Fick se på en bärbar dataskärm men de kan ju ljuga! Är fett "nervös" inför hur storfotot med hela klassen blev, hmmmmh! Nu kanske ni tänker; vfr vara "nervös" för det? Och det är för att de sätter upp fotona i en korridor i skolan på 9orna...

Nu ska jag läsa tråkboken och kanske belöna mig med nya cosmopolitan oktober numret när den blir för tråkig ;)

image172
Bild: tagen med mobilkameran, "motiv" min katts kattunge :)
image173
Bild: Tagen med mobilkameran, "motiv" Näckros/blad ;)
image174
Sen en bild på mig, orkade inte lägga in de nya bilderna med mina slingor jag gjorde igår.

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken söt kisse!

2007-09-18 @ 20:27:07
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0