♥ I'm a bad mother

Idag tappade jag min mobil, riktigt irriterande! Tankade på den med 150kr igår och har nu 190kr på den... Och så tappar jag den utan att ha använt ett enda öre! Fulladdad är den också, så vem som helst kan ringa upp alla mina pengar, se mina sms, ta mina kontakter, kolla mina bilder, filmer... Osv...

Jag har börjat fundera på en ny mobil nu... En riktigt snygg sådan! Det som är ett minus är att det är en LG, jag är ju så van vid Sony Ericsson nu ;) men den ser ju inte så dum ut!



Jag skulle vara med Lollo idag också, men har inte hört av henne.. Ingen har hennes nya nummer heller xD Så när du läser det här vet du varför jag inte har svarat på dina eventuella sms!

Men jag har min "borttappade" mobil som gått i handen nu... Eller imorgon i alla fall. Bara ingen annan tar den :s Kan ju inte vara 100% på att jag får tillbaka den imorgon efter skolan! Nej nu ska jag duscha, ha en bra kväll

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! xD kul skrivet

2008-12-22 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0