Gossip

Ber om ursäkt för en kassa uppdateringen!




Vackra Leighton Meester














Lauren Conrad (LC) syntes med sina vänner när de lunchade i LA, efter lunchen körde hon ner till Fashion Institute of Technology. Ni som ser showen "The Hills" vet att det är där hon pluggar.








En bild på MKA då de bepann sig i Paris under modeveckan där. 







Är det bara jag som längtar efter att få se bilder på Jessica Albas dotter Honor?
Man har ju i alla fall fått höra att hon liknar Jessica mer än Cash Warren, och att Honor är en sötare baby än vad Jessica var, well well förväntningarna stiger?!






Sen nya bilder på Hilary och Haylie Duff






Om det är någon kändis som jag inte uppdaterar om kan ni ju alltid säga till! :) Får se om det kommer några förslag som jag kan tänka mig..
xx c ♥

Kommentarer
Postat av: heyholetsgo

Jessica Alba som du tog med nu är önskad, sen kan du ju blogga lite mer om, ja jag vet faktiskt inte vi har rätt lika smak när det gäller gossip om kändisar

2008-06-20 @ 00:14:20
Postat av: a n n a

jag längtar tills man får se albas dotter :)

2008-06-20 @ 15:30:56
URL: http://asurvivor.blogg.se/
Postat av: p. sawyer

Svar: tack så mkt för gratulationen på min födelsedag! :)

2008-06-20 @ 19:42:16
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0