Terminator tscc

Jag är fast. Trodde aldrig att jag skulle kunna tycka om den här sortens serie innan jag såg den här. Namnet på serien är såklart Terminator the Sarah Connor Chronicle! Ska nog titta på några avsnitt nu, igen.. Kan erkänna att jag har sett alla avsnitt från s.1 minst 2 ggr!

Kanske inte så hälsosamt? Men vafan det är sommarlov och skitväder större delarna av dagarna :P


Just love it!



Och för er som är liiite intresserande att börja se på det, så ska ni veta att serien inehåller så mycket mer än bara Science Fiction, man blir lixom fast i karaktärerna. Vet inte riktigt varför jag inte har skrivit om serien här i bloggen tidigare, det har bara inte blivit så ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0