Perfekt..

..Läs ironin i rubriken...image279




Jag med min vanliga tur har gått blivit sjuk precis innan lovet, äre inte perfekt så sant? Halsen sviider och jag är jättetrött. Så kvällen kommer ägnas åt Te, Roomservice och Lost, jag hade tänkt ta för mig av godiset som jag råkat hittat också ;)

Grattis till syster min som fyller år på vintern detta år<3


Well I never saw it coming
I should have started running
A long, time agooo!
And I never thought I'd doubt you
I'm better off without you
More than you, more than you know
I'm slowly getting closure
I guess it's really over
I'm finally gettin' better
Now I'm picking up the pieces
From spending all of these years
Putting my heart back together
Cause the day I thought I'd never get through
I got over you!!!




xoxo c ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0