Gossip

Mary-Kate och Ashley Olsen på the MET Costume Gala. Båda hade outfits designade av Diane von Furstenberg. Ashley Får tummen upp medan jag inte alls vet vad jag ska säga om MK?






Hilary Duff
med pojkvännen Mike Comrie i New York.










Sophia Bush och James Lafferty, är de ett par?









Söta Harlow Winter Kate är nu 4 månader!






Mischa Barton, det känns fel. Såg hon ut så i OC?





Ashlee Simpson
and Pete Wentz, Att de är förlovade är ju klart.
Men är hon verkligen gravid? Jag undrar hur länge hon kommer vara redhead, för hon passar verkligen i det!






Jamie-Lynn
är gravid






Lindsay
gästspelar i Ugly Betty

Kommentarer
Postat av: Astrid

leyton ska det vara! och mary-kate ser verkligen ut som en gammal gumma på de bilderna!

2008-05-11 @ 20:15:37
URL: http://svederus.blogg.se
Postat av: Anonym

-ashley har två tummar upp mk två tummar ner!
-va har hänt med Misha???
-ja jamie lynn ska snart föda, de finns nyare bilder me stoor mage på henne!
-Harlow

2008-05-13 @ 14:12:38
Postat av: Camilla

Anonym - Kul kommentar men vem är du? ;) Bilden på Jamie Lynn tog jag bara för att jag tyckte att de var lite komiskt att hon hade en sån tröja.. :P

2008-05-13 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0