Tisdag

Jag tror inte att jag har lyckats plugga såhär bra framför datorn någon gång förut ;) Brukar alltid dra mina fingrar till annat men nu känns det ganska lungt inför Spanska slutprovet imorgon. Det känns nästan som om jag kan lägga mig i sängen redan nu och slå på ngn film och läsa. Gillar inte när det är så tyst ;)

Imorgon slutar vi tidigt och på fredag fyller mammsen år, grattis!♥
Så det blir att köpa present till henne och det här + GG boken, tror jag

Såg ni GG idag förresten? Gillar hur Josh S. lägger in lite OC feelings i slutet.
Hoppas ni hade en bra tisdag, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg GossipGirl!!! Fin design du har!

2008-05-20 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0