♥ Shopping

Hallå hallå. Är allt bra mer er? Jag är helt slut, det är jag nästan alltid efter första skoldagen på veckan. Då slutar jag ändå 11.05 varannan vecka... Så det brukar bli lite shopping och idag passade jag även på att kika efter passande julklappar! Det börjar ju närma sig nu! Nästa lördag ska vi baka pepparkakor hos farmor, mums ;)

I alla fall så muntrade jag upp mig själv lite med ett par fina örhängen jag länge velat ha, ett par bamboo örhängen i silver! :) Dem kostade 90kr på Glitter och är hur fina som helst, jag bryr mig inte om att dem var jättehypade för ganska länge sen då jag gillar dem så mycket.


Hilary Duff passar i sina guldiga


Jag valde då silver i stället för guld, men såhär stora är dem gemt emot min slitna mobil

xx c♥

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv, jag slutar två imorgon :D

2008-11-24 @ 18:59:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haidi - Lyckost!

2008-11-24 @ 19:50:39
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0