♥ Prison Break 22.00

Det är roligt att bli överraskad! Som imorse när jag, stendödtrött, tittar på dagens tv-tablå och hittar PRISON BREAK NY SÄSONG 22.00! Snacka om att jag blev glaaaaad :D och nästa vecka äre lov, chill. Slänger in ett litet schema om vad som händer i mitt liv idag/den här veckan,

Måndag, Las Vegas 17.30, Design Simon & Thomas 20.00, Prison Break 22.00    (plugg?)

Onsdag
, naturkunskapsprov
Torsdag, datakunskapsprov
Fredag, keff-projekt klart + FN-dagen = inga lektioner i skolan utan afrikansk dans och..? :)


Ska scanna in en bild senare som ja skissade som hastigast på 15min + lite nya bilder på mitt rum... Vill komma igång med bloggandet igen känner jag! Hope you´ve a great day!


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0