Det kallas dvala.

Hej! mycket cirkulerar runt just nu, och det största problemet är att det handlar om 2 mil hit och dit... Usch det är jobbigt att bo så långt ifrån allt! Jag har då köpt en biljett till insparken som är på torsdag 21.00. Biljetten kostade 120kr, och igår kom jag på att jag måste ju ta mig hem på ngt sett också! Men jag eller ngn jag har frågat vet hur länge insparken håller på och den sista bussen går 21.30...

Det är inte det enda jag behöver skjuts till på torsdag heller utan på morgonen ska jag på ngt sätt åka 2mil till bussterminalen där min klass på 59pers ska samlas 07.00 för att åka till sthlm... Vi kommer inte hem förrens 18.30 och insparken börjar 21.00! KAOS! Jag kommer att vara jättetrött, + att jag undrar om jag verkligen kommer att hinna... Sen kan jag typ inte sova över hos någon heller eftersom jag har sovmorgon till 10.20 på fredag då ska vi ha livräddning på badhuset! Då blir det ännu mer körigt för vi ska hinna äta duscha fixa iordning oss och en massa på kort tid tills nästa lektion börjar......... Sen vet jag inte om jag kan vara med heller, men livräddning är ett måste för G. Varför kunde vi inte ha haft det förra veckan!?

USCH! Säger jag bara, jag hade gärna sluppit dem här dagarna.. tors-fre

Nej nu ska jag göra en läxa...
xx c♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cirkus cirkulation!

2008-09-08 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0