Jag har tatuerat mig...



Not... ;) Jag har bara lite tråkigt på lektionerna. Men om jag skulle tatuera mig så skulle det nog vara en text eller något på min hadled. På bilden har jag bara skrivit med penna på handleden. ;)

Idag slutade jag 11.07 skööönt. Men jag stannade kvar i skolan ett tag och åt mat, eftersom jag slutar innan lunch på onsdagar. Efter skolan försökte jag fixa lite saker och hoppas att det löser sig... Köpte bl.a. en miniräknare för matte A och B. Gigantisk är den, 160kr



Så nu ska jag bara lära mig hur den fungerar så kommer jag att bli bäst på matte ;)

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Angel

sån tatto har min bästis med fast på ryggen:)

Postat av: Camilla

Angel - Ah okej, fast om du skulle ha läst texten så skulle du ha vetat att jag inte har en sån tatto ;)

2008-09-10 @ 17:56:36
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0