Onsdag

Hejhej, det är lite glest på uppdateringar här ser jag! Men skolan och mitt liv just nu rullar på. Har fått 5läxor totalt varav 2st är tills imorgon, det är inget speciellt utan lite snabbkommandon på tangentbordet(Datakunskap) och en läxa i rörlig bild.. Har även fått 2st läxor i svenska en har jag gjort och den andra är till nästa vecka.... Men det kanske inte är så kul att läsa om ;)

Efter skolan idag så sprang jag in några minuter på h&m och köpte en ny Gillette venus rakhyvel(skitbra!) den rosa såklart ;) och en ansiktsmask... Kände mig så otroligt trött!


Nu när jag är klar med mina "läxor" så ska jag bara se på heroes tills jag ska sova :)

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0