♥ Borta bra men hemma bäst

Ujuj vad skönt det är att vara hemma igen. Bara tanken på att få sova i min sköna säng inatt får mig på bättre humör =) Veckan har varit bra, det här blir dock ett lite tråkigt inlägg utan bilder. Det för att jag inte har lagt in några än, har inte orkat packa upp något än heller för den delen. Måste ta tag i de ikväll, det blir bara jobbigt att skjuta upp de...


I måndags så åkte vi i alla fall heela vägen upp till Åre där vi bodde hos min syster :) Tyvärr så har jag varit sjuk sen dess, men jag har inte låtit mig stoppats från att göra något kul för de! Det blev skidåkning och så träffade jag min första bästis Clara! :) Det var verkligen kul att träffas igen! Tråkigt att det är så långt i mellan oss bara, men vi får planera in något snart igen! Det är lite kul med våra namn också, jag heter Camilla Ellen --- och hon heter Clara Ellen --- Och då kan jag lägga till att vi fyller ungefär samtidigt på året och våra föräldrar känner varanndra ;-) fantasi vare! vava.

Det var i alla fall riktigt fint längst upp på Åreskutan! Underbar offpist, herregud ni som inte åker skidor, bräda, whatever, missar verkligen en underbar upplevelse! Så skidåkningen var verkligen super. Förutom att ja lyckdes hyra för små pjäxor, han uthyraren insisterade med att dem var lagom stora. MEN NEJ! Jag fick nageltrång på höger stortå efter två dagar. Kul...

Det vart några dagar i Östersund sen = gick på stan igen och så var det väldigt fint väder. Igår åkte vi till Sundsvall, hälsade på en vän till mina föräldrar. Jag hann tyvärr inte träffa hennes dotter Maja som jag brukade leka med när jag var liten, lite synd.. Får hoppas att jag inte har smittat någon! Usch vill bli frisk nu, det gör ont när jag andas och så hostar jag hela tiden =(

Nja, det här vart ett lite flumm inlägg känner ja. Orkar inte fixa till de nu, så ni får ha en bra måndagskväll och jag kan ju passa på o skryta med att jag inte börjar skolan igen förns på onsdag. Har studiedag imorgon ^^


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0