♥ Klick Klick

Ibland funderar jag på att ta bort min blogg. Men efter att ha blogget sen -06 så är det inget enkelt val. Men det är ändå ett sånt pyttehål i de besluten man fattar i livet. Inget av mina beslut är något jag ångrar jättemycket. Men visst finns det saker man skulle vilja få omgjort. Men då hade man kanske inte varit den man är idag.

Idag tog jag flera viktiga beslut. Ett av de enklare var att inte köpa sakerna jag har på mig på bilderna. Även i fall det var frestande ;-)




Ord kan inte förklara hur jag känner för dig, för de orden som passar som beskrivning på dig, visste jag om, innan jag visste om dig. Men jag visste inte att ord kunde betyda så otroligt mycket och kännas så underbart i hjärtat. Jag älskar dig Marcus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0