♥ Några korta frågor

Humör just nu: Sjuk -.-

Kläder just nu: En tröja, knästrumpor och trosor, hahah (Y)

Musik just nu: Är inne på hemsidan imeem, Rock City - You Are

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, framtiden kanske ;-)

Sommarplaner: Hoppas på en kanonsommar! Med lite sommarjobb(pengar!) härliga varma dagar och kvällar med dem jag tycker om! =)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Marcus(är ingen sak), En fet motorbåt med privat service och solkräm till facet ;-)

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla ;-) haha jag har alltid sagt det, ändå sen barnsben. Då kan man ju göra vad som helst menar jag?
Chips, morötter eller godis? Chips såklart ^^ 

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Något jag skulle vilja göra, ja! =)

Vilken hand håller du gaffeln i? Alltid med höger

Hur är din drömtjej/kille? Marcus<3
Anser du att du är stark? Psykiskt eller fysiskt?

Snusar du? Snusläpp? Nej det gör jag inte




xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

BABE, sista frågan var ju inte sann dååårå.

;) HAHA <333

2009-04-16 @ 10:47:24
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lollo - Aee, shit men lite får man ljuga för o låta bättre (A)<333

2009-04-16 @ 16:20:23
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0