♥ Nu sticker jag, ifrån värmen till...

En till dag är över och inte har man gjort särskillt mycket. Halsen var värre imorse när jag vaknade. Så jag har gått omkring har och gjort teckenspråk o haft mig. Sminkbordet är så gott som klart, jag har i alla fall ställt tillbaka de och ställt dit alla prylar igen, även fast de borde målas en gång till ;)

Hehe, jodå. Kom nyss hem ifrån farmor, har varit där och ätit o träffat en av mina kusiner o hans kompis typ. Fan jag vill också ha tagit studenten o flytta till eget! Shit vad nice :) ojojoj vad jag kommer att inreda snyggt! ;) Love it.



Min fina vän Klara

Nej innan jag börjar svammla för mycket så ska jag avsluta dethär inlägget med att jag borde börja packa. Jodå, för imorgon ska jag åka till Åre minsann. Hälsa på syrran och Klara, min första bästis, som jag inte träffas på jätte mega länge! :) Ska bli kul, förutom att värmen faktiskt börjar komma tillbaka här i "södra" Sverige! Och där uppe är det TVÅ METER snö.. Haha usch.

Ni som läser det här får ha en bra Påsk!
Och jag saknar sönder min älskligspojke!<3
 
xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

MEH jävla mojje, vadå börja på onsdag :(((

mega ledsen louise här nu ju. tack!!!

så du är inte på bussen på tisdag. kan inte du sätta dig på den iallafall ? så har jag en vänlig själ att sova på. hheheh.







puss puss saknar dig mitt mongo <333

2009-04-08 @ 11:10:57
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: louise

MEH jävla mojje, vadå börja på onsdag :(((

mega ledsen louise här nu ju. tack!!!

så du är inte på bussen på tisdag. kan inte du sätta dig på den iallafall ? så har jag en vänlig själ att sova på. hheheh.







puss puss saknar dig mitt mongo <333

2009-04-08 @ 11:11:26
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: bästa louise

VA :O har du klappat 2 söta hästar HEHE, nu blev jag förvåndad, klappa dom söta odjuren från mig HIHI ska hälsa från min röv föresten ;) har berättat om dig minsann <33333



ha en bra posk älskling, ses i veckan <33

2009-04-09 @ 21:00:40
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0