♥ Sunshine

Iiiih vad jag tycker om våren! Solen som börjar värma en när man går utomhus och allt fåglkvitter(inte säker om jag ens har hört det iofs?). I alla fall så tycker inte jag att vi människor på jorden ska behöva hålla på med skolarbete framför datorn då! Man borde få vara ledig och njuta av värdet med dem som man tycker om!


Nyköping, sommarbild

Men så är det ju tyvärr inte. Fick förresten tillbaka mina borttappade nycklar idag! Den 1a April. Gick till alla affärer i Nyköping som jag var på i måndags och frågade om dem fått in några. Tills jag gav upp och åkte tillbaka till skolan. Då var det fortfarande ett tag kvar tills vi skulle börja så jag gick till receptionen o frågade om dem fått in några. Och där var dem som tur var! =) Hahahah, jag har inte lurat så idag många men lyckades lura Marcus imorse när vi vaknade,

*Jag, vänder mig om och tittar på väckarklockan*
*Marcus, ligger kvar*

Jag - FAAAAN!
Marcus - NEEJ!! har vi försovit oss!!?!?
Jag - April april :*


Haha ja, kul o veta! Sen har jag inte orkat lura så många mer. Jag går ju då själv mest på allting som alla säger. Ska förresten ner o läsa tidningen nu, de brukar ju alltid vara någon helskum 1a april nyhet. Typ "Vi planterar till sommaren palmer på stadshuset". Hoppas ni får en fortsatt bra dag! =)

har ni lurat någon idag?
eller gått på ett kul skämt? =)


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0