♥ Blondiner + Hal is

Hejhej, fredag/lördag natt och jag sitter här o ugglar. Önskar att jag var 7mil nordväst<3

Idag åktes det i alla fall lite skridskor. Haha, det gick faktiskt bra för mig för att inte ha stått på isen med hockeyrör på ett helt år! Ramlade inte en enda gång. (Stolt) Efter åkandet hade vi ont i fötterna och åt i bowlinghallen som ligger i samma stora byggnad. Hamburgartallik + en big size coca cola = GOTT! Efter det var de andra och sista lektionen kvar för mig innan helgen! Jag, Fridah o Karin planerade våran blivande film på RB(RörligBild) lektionen. Får se om den blir bra nog att dyka upp på YouTube i framtiden ;) Slutade halv 5. Inget att skryta om på fredagarna precis, nytt schema fick vi också för VårTerminen som börjar på måndag... Kul med 3 timmars hål två gånger i veckan och mycket längre måndagar & onsdagar än tidigare... Men ge mig bara sol och värme nu så tror ja att det ordnar sig!


Fillan i Röd hjälm o vita skridskor, jag i vit hjälm o svarta skridskor :P<3

Nu blir det sängen för min del. Måste läsa ut en bok i helgen, annars är planerna inte många!
Marcus<3

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0