♥ Rosa Mobiler

Så, nu har min ett år gamla mobil börjat ge sig. Sony Ericsson W660i. Beställde den på internet, elgigantens hemsida men känner inte att jag orkar hålla på å skicka den tillbaka dit och vänta i flera månader på att få tillbaka den hel igen. Nu vet jag ingenting om hur lång tid det kommer ta eller någon kritik mot elgigantens hemsida utan för att jag har många vänner som fått vänta en lång tid...

Kikade runt lite efter en rosa mobil, då helst Sony Ericsson och hittade två! Har aldrig varit något fan av lucka men det spelar igentligen ingen större roll för mig. Snygga är dom ju båda två men den till vänster på bilden är både nyare, lite snyggare och har en bättre kamera. Tyvärr är den inte något jag har råd med precis just nu om jag inte lämnar tillbaka min iPod som jag fick i födelsedagspresent...

Får tänka lite till innan jag bestämmer mig! Vad tycker ni?



xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0