♥ 090727 - Första jobbdagen

Nu sitter jag här 366kr rikare efter första jobbdagen. Den första riktiga i mitt liv faktiskt, har bara praktiserat förut. Men då kunde jag ju inte glädjas över någon lön. Så jag tänker inte klaga! Började med lite slit, sen satt vi mest o gjorde bort oss i turisminformationen. Kanadensare kom och frågade efter saker som ingen av oss hade någon aning om, när våran handledare var på lunch. GREAT!

Sen åkte vi runt här omkring med Jockes bil, o visade Elina ställen som vi behöver veta om. Tog en fika där Henke börjat jobba, och måste ju säga att han var väldigt duktig. Hahah, fick fikat gratis för att han glömde att ta betalt. Tacktack ;-) När vi kom tillbaka så slutade vi!

När som helst kommer Kim hit, får se vad vi hittar på. För länge sen vi sågs sist! =)


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0