♥ Lördag

I lördags så åkte vi upp till Stockholm o hälsade på Mia o hennes familj. Tittade på stället där de håller på o bygga sitt hus, och åkte en sväng med båten. Tyvärr hade vi inte vädret på vår sida när vi kommit ut en bit så vi åkte tillbaka. Där det såklart blev strålande sol, när vi kommit iland.



farsan körde

Den mest lydiga hund som jag har träffat!

Urgullig tjej som var på mig 24/7. Jättefina ögon hade hon, avundsjuk ;-)

Gatan där deras blivande hus kommer ligga innan årsskiftet. Väldigt fint =)

Denna bild får avsluta.


På kvällen åkte vi hem till deras nuvarande boende och åt. Tittade på film o så fick jag agera "mamma" åt lill tjejen. Urgullig men något jobbig var hon. Men det är väl sånt man får stå ut med när det gäller 4åringar ;-) Tittade på en riktigt DÅLIG film på natten också. Usch, ångrade verkligen att jag såg den :P The Wicked man hette den, tror jag.


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0