♥ Måndag på Grönalund

Igår så fyllde min kusin och hennes far år. Det började med att Jenna körde runt på sin nya moppe, ja hon fyllde 15år.


Jenna som var nykomfrimerad. Ser mot sin nye vän, Gud.


I alla fall så spenderades eftermiddagen/kvällen på grönan, det var riktigt kul och galet, som vanligt när jag är med Jenna. Vi åkte väl alla värsting åk som finns där.

Inklusive tilt för första gången. Jag har alltid fått oturen, eller turen kanske? Att tilt har varit avstängd varje gång jag har varit på grönan. Men nu åkte vi den, och fyfan vad läskigt det var innan. Hahah shit, vi skrämde ju mest upp varandra, som vanligt. För det första fanns det ju fan inget att sitta på. Sen så hade vi tittat innan när den skulle "tilta" och det var under tiden den fortfarande åkte uppåt.

MEN sen när vi väl var där uppe, så stannar den, utan att den ha tiltat framåt och vi börjar skrika att vi kommer att dö o att den har gått sönder osv... Hahaha ja gud vad galen dagen blev! Alltid kul att träffa dig, crazynezZ!



Håret rakt upp!

Håret för hela ansiket.


Helt förstörda kusiner innan tilt !

Och efter tilt, vi fattade nog inte riktigt vad som hände. Men vi var fortfarande vid liv i alla fall! Haha.


xx c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0