♥ 1, 2 och nu 3

Enda sen the sims först kom ut, så har jag tyckt om det mer eller mindre, hade väl spelperioder då det var roligare... Sen när 2an skulle komma ut så var jag som besatt. Haha shit, kunde kolla runt på Internet efter bilder och filmer i timmar. Med min vän Sanna, och nu har 3an kommit ut. Vet inte riktigt om jag tänker köpa spelet ;) Har inte spelat the sims 2 på över ett år så det känns ganska avlägset. Men visst börjar det klia lite i fingrarna igen!

Och så farligt dyrt är det ju inte heller! Måste bara få ordning på min dator först, tror att det är något virus eller liknande som spökar... Kanske får en ny dator på lördag! Men det visar sig, allt visar sig. =)



xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0