♥ Crazy heels

SKITBRA, älskar sommarlov och VÄDRET. Shiieet vad underbart. Helgen ser ut o bli toppen ocksååå! Yes.. Allt är bra förutom det tekniska... Min dator, sitter vid laptopen nu. Sååå... Min stationära have gone C-P. Jorå och mobilen stänger bara av sig hela tiden. Så vad blir över av min lön? Eh jaa.. Inte tänker jag köpa dom här skorna för den i alla fall!





Oså Posh, såklart.


Hoppas att det är bra med er. Saknar många :(  blää. Fan det var något vettigt jag tänkte skriva... Men de e väl försent nu. Såå... JUSTE, jag vill ha tillbaka mitt photoshop och dator. Fan. Heheh. Så det kan bli en snygg design här och lite mer vettigt innehåll i bloggen.

Förresten så är det väldigt skönt o inte blogga så mycket längre. Men bara för det så får inte mina favorit "måste läsa bloggar" sluta blogga. Inte en chans serru ;-) För det är faktiskt underhållande. Gooosh vad jag svammlar hoppas att ingen har läst det här inlägget. Nej nu ska jag ta mig lite glass och... Desperate Housewifes skulle sitta fint, såg ett avsnitt förra veckan och det var ju faktiskt bra!

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0