♥ Ett eget hem

Det kan knappast bara vara jag som längtar efter att få flytta hemifrån. Att få inreda precis som man vill, eller ja. Om jag skulle flytta ihop med någon så skulle ju den personen få anpassa sig l-i-t-e efter min stil såklart! ;-) Det ska vara ganska ljust, öppet och stilrent, men ändå inte f-ö-r stilrent. Något i stil med bilderna...


 


Tavlor med svart tjock ram

Öppna ytor

Lagom mysig stämning

Modernt

Fina blommor och mörka möbler

Helteckningsmatta i sovrummet...


 

Inredning är något jag alltid har tyckt om. Och har alltid varit v-ä-l-d-i-g-t intresserad av, när jag tänker mig ett framtida yrke så skulle något med design fungera riktigt bra för mig! Om jag vill tycka om mitt jobb alltså ;-)

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

svar: hihih jaaa visst är den :))<3

2009-06-30 @ 09:42:38
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0