♥ Gina Tricot klick klick*

Haha, gosh vad irriiirerande. Tänk svenne banan refrängen och sjung islt gina tricot... funkar de med. Tror att den där låten kommer att bli en riktigt sönderspelad låt i sommar! Och jättedålig är den ju inte kan jag faktiskt erkänna. Men de e ju vad jag själv tycker om saken  ;-)

Idag vaknade jag upp halv 9... Min skola börjar halv 9, min buss hade gått för en timma sen. Jag skulle ha slutat innan 10. Så det kändes värdelöst att sätta sig på en varm buss i en halv timma, gå i skolan en halvtimma och sen vänta på en buss i flera timmar och sen åka hem med en antagligen ännu varmare buss... Nej, jag stannade hemma och njöt av livet i stället!

Känner ett sug efter att gå på stan! Shit.. Kollade i min garderob och konstaterade att jag behöver många nya fina sommartoppar. Eller behöver o behöver, men jag är så trött på allt ;O så jag kikade in på GinaTricots hemsida och hittade lite fint. Dock inga sommartoppar ;-)





Väskorna är som gjorde för mig. Älskar axelbanden och namnet på dem.. Ja vad ska man säga ;-) Samma som mitt namn, höhö. Sen jeansen, åh! Snygga.se! Men att köpa jenas till sommaren känns väl sådär. Har väl ett tjugotal redan och om jag inte får något sommarjobb så vill jag lägga mina pengar på annat! Som nöje o kul saker! :-)

Älskar livet just nu!
Älskar min Marcus<33

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louiise

ge mig väskorna :D hehehehe.

<3



kan köpa hur många jag vill nu när jag sommar jobbar ;))

2009-06-02 @ 06:47:46
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0