♥ Helg på Åland

Eh ja, nu är det onsdag och imorgon ska jag iväg igen. Så passar på att visa helgen i bilder. Var på Åland och firade min pappas kusin som fyllde 40år. han bor egentligen i Stockholm men har sommarstuga där. Älskling följde med, och likaså "alla andras" respektive. Eller jaa, vad det nu kallas... Mina kusiners flickvänner och mina systrars pojkvänner + massa glatt folk. Kul var det i alla fall, både innan och efter några glas och tävlingar.







Jag har många fler, men orkar inte lägga upp alla. Här är bilder på mina systrar o deras killar, pappas kusin, min älskling, jag o mina kusiner o.s.v.. Haha ser nu att alla ser helt uttråkade ut på bilderna, men så var det inte riktigt.

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0