♥ Min Kärlek

Sista "skol"dagen avklarad nu då. Träffade min kärlek lite imorse också, fifaan vad jag har saknat dig! Och saknar nu igen... Får stå ut i två dagar till. Ikväll händer det inte mycket... Får väl titta på "byggslaget" ikväll. Något nytt inrednings program, med Simon och Tomas. Imorgon på kvällen så ska det komma hit en massa folk! Min systers vänner... Dööh x( Hahah aja... Kan ju alltid slå på en film eller vara social, har bara lust att sova o mysa nu med det här så kallade vädret. 


Åh jag vill ha mat, PIZZA !


Nej nu ska jag sluta fjoll skriva här! Gick till min förra skola idag, tittade på deras sommar show. Och måste nog säga att jag under mina tre år där fick se mycket bättre föreställningar! Hehe, men de e väl bra det. Shieeet vad jag har tråkigt! Ska göra lite varm choklad o kanske titta på lite terminator the sarah connor chronicles, det var LÄNGE SEN!


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0