♥ Sommarlovet närmar sig

Preciis kommit hem från en runda med bilen. Har kommit igång med övningskörandet igen och det känns bra! :) Åkt runt lite här omkring o så. Det går både bättre och sämre, kanske för att jag blir lite stressad och glömmer vissa saker ibland. Jag menar i början fick jag inget motorstopp alls(!) De har kommit nu! Haha lite konstigt men är haj på o växla nu o så i alla fall ;) Hitta dragläget o bli smidigare med de får jag jobba på också... Blir mer övning i sommar! :)


bild på mig -08

Okej... Jag tror kanske inte att så många av mina läsare är så intresserade av just bilar o så :D Am I right? Skoldagen gick fort. Kom dit, fick ha ett onödigt föredrag, skriva utvärdering om vår tidning som vi har hållit på med, och sen köra lite lekar med klassen. Efter att vi gjort det blev de glass och sen ner till bt. Tidig buss hem runt 12 = sköönt! Har fått äta lunch hemma både idag och igår. Blir nog så imorgon också, sen på torsdag är jag helt ledig! :) Skolavslutningen är på fredag, och det ska bli regn... Usch, tur att jag laddat upp med ett par nya strumpbyxor incase!

Nä, nu ska jag sätta på en film som bby tipsade om.. Haha förbereder mig på mardrömmar inatt! Ladder 49 heter den, säkert jätte bra ;) Nej men jag tror faktiskt att den e det :) Saknar dig baby<3

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0