♥ Måndag

Ååh jag blir galen, varför är inte jag rik för? Det är rena självmordet att gå på stan när man inte har några stora pengar, hittade hur mycket snyggt som helst inne på ginatricot(bilderna). Men nejnej det har man inte pengar till... Måste se till o skaffa ett sommarjobb snart, och kanske sälja lite onödiga grejer som jag samlat på mig. Spel och gossip girl böckerna typ... Onödiga saker som kostat över 4000... Det skulle göra susen... Eller ngt.. Lite pengar får jag ju av de i alla fall!


Kavajen<3
Ge mig klänningen och den rosa tröjan? (A)

Men helt tomhänt gick jag inte hem idag, jag köpte en ny sminkborste(läs: GIGANTISK) och lite bronzer puder, har ingen lust att vara lika grå och tråkig som vädret.

I Lördags var jag i Stockholm förresten, det vart ingen shopping i stan men lite grejer på ikea, kanske fotar rummet o visar lite bilder på det senare :) Nu ska jag göra lite skolarbete, for once.. Har blivit dålig på de!

Grattis Madde 17år! :D

xx c♥

Kommentarer
Postat av: skorpaaan

sötnoos, vill du spendera tid med mig imorgon?

en tisdag duvet. om du har tid och lust :D

titiihih. pussis<33

2009-03-23 @ 22:10:47
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0