♥ Måndagen den 30e, otursdag?

Ny vecka, nya möjligheter!


Eller ja... Om man ska vara positiv så bör man väl tänka så. Dagen började med en skön sovmorgon som jag inte kommer att ha så många måndagar till. Men världen är inte rättvis för alla! Skönt var det i alla fall att sova ut efter helgen, somnade nog inte förns efter 2inatt. Nu känns det som att jag i alla fall kunde ha läst liiite i min bok inatt som ska vara utläst tills imorgon. Då jag har 10saker att göra bara för att jag skjuter upp allting.

Efter skolan idag så gick jag ner till hamnen och träffade min syster och hennes nyklippta hund. Haha den lilla råttan, liten och korthårig blev han allt! =) Såfin så haha. Eller inte, sötare innan om man frågar mig. Men jag har ju då lite frisörfobi, har inte klippt mig på ett år! Hah, och inte har mitt hår blivit överdrivet slitet heller. Det får jag tacka mina gener för! Tack.



Eh ja... Det kanske märks att jag är lite trött, i alla fall! Syrran och jag fikade gott på stan innan det blev shopping. Väldigt mysigt att få träffa henne lite spontant. Annars så bor hon i Sthlm med sin sambo, och den lilla "råttan" ;-)
Yeah maybe it's time to come to the thing. Eller hur man nu säger det på engelska. Klant som jag är så har jag tappat hela min nyckelknippa idag... Och ja jag ska försöka komma undan lite med att det faktiskt var första gången jag tappat nycklarna! Får la hoppas på att dem kommer fram, och att dem hamnar i mina händer igen. Annars så får jag tacka den som kom på reservnycklar!

Shoppingen som blev av idag +++++ all shopping som jag har missat att fota den senaste tiden kommer att komma upp här på bloggen snart! =) Jag hann fota nästan allting innan batteriet dog. Så nu ligger det på laddning! Hoppas att ni har haft en bra dag i solen! Nu är det dags för mig att vika kläder och sen duscha!

xx c♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

shopping<3

2009-03-30 @ 23:19:03
Postat av: louiise

LALALA









<3

2009-03-31 @ 18:45:09
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0