♥ Tur i oturen

Då var det dags för en ny vecka, med fem dagars pluggande. Eller jaa, om man ändå var så flitig? Jag har sovmorgon till 10.05på måndgar så ställde klockan på halv 9. Otroligt nog så vaknar jag flera gånger innan klockan ringer, och anledningen? Jo det börjar äntligen bli ljust och varmt ute! Solen trängde in bakom gardinerna och jag vaknade på ett bra humör...

...tills jag får reda på att bussen som jag vanligtvis åker med har kört i diket! Lägg till att det är en stor dragspelsbuss som jag åkt med i 4års tid och jag känner mer eller mindre alla som åker med den. Busschauffören sägs ha svimmat under färden och dem som satt längst fram såg då det, på vägen går en tjej påväg till en hållplats och bussen vinglar fram, mot högerkanten där det är skog och sen över till vänstra sidan av vägen. Över en vägskylt och rakt ut på åkern. Riktigt tur att bussen inte välte! Det var runt elva personer som åkte till sjukhuset, krya på er!


Min buss imorse, tur nog åkte jag bil islt.

xx c♥

Kommentarer
Postat av: louiiise

tack det värmer, min rygg

gör tyvärr ondare idag :((

2009-03-17 @ 14:32:50
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0