♥ Jag gillar randigt

Randigt är fint och jag bara älskar sommaren! Oooh fina kläder, vänner och en brun o underbar pojkvän, valborg var nice! Idag var jag till Trosa. De var det också tummen upp för. Tyvärr vart det inte som planerat igår kväll, men det kommer andra tillfällen. Nu borde jag lägga mig i sängen med mina nymålade naglar och läsa halva min bok. Men skyller på att det fula nagellacket inte har torkat än.. Typ helvita naglar nu, hmmm. Förresten så behöver jag nytt, dehär var inte snyggt! Och jag vill inte tjata ut den franska manikyren allt för mycket så ska skita i den ett tag framöver.... O köra på aprikos, ljusrosa elle typ svart? Kul o veta... Öhm... Jovars, vet inte vad jag ska skriva kände bara att de kanske var dags? Hoppas att livet är bra för er i alla fall! För det äre för miiiiig! =)



Alexandra

xx c♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack! :)

2009-05-03 @ 12:09:35
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: alis.

grymt snygg stil :)

2009-05-07 @ 22:24:49
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0