091006

Måste bara påpeka att min nya design ser helt off ut på stora bildskärmar :( på min som är 17" så ser den faktiskt bra ut... Men när jag gick in o kollade på skolans stora, eh ja hur många tum kan det ha varit... I alla fall så var bakgrunden bara halvvägs täckande, och menyerna var längst ner på sidan... helt fail >.<

Aja, får väl kanske fixa det på nått sätt. Var ju till badhuset idag då. Det gick väl helt okej, hahah om man ska förklara det med en kort historia. ;) Sen cyklade jag fort fort fort till bt och åkte hem, duschade, Lollo kom hit, jag åt, vi poppade poppcorn i en skål, jag saltade dem alldeless för mkt! Vi gjorde varm choklad och åt en mosad delicatoboll. Sen så såg vi på en massa oc och hade det mys♥


Lollo den snyggingen lekte med min kamera ;)



Kommentarer
Postat av: louise

det var gooos, som alltid<3

2009-10-07 @ 09:33:21
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0