♥ Klart man är händig

Jag borde väl egentligen sova, eftersom det ända jag gör just nu är att fördriva tiden. Dagen har i alla fall varit superskön! Började med en dusch vid 9 imorse och sen god frukost ute på en vindstilla och stekande altan. Satt där i några timmar och njöt av att solen äntligen har hittat tillbaka till Sverige. Sen så fick jag ett ryck att fixa iordning mitt "sminkbord". Så jag tog ut de i solen, fick hjälp av far min och nu står det något ombyggt och nymålat i källaren! :-) Hehe jadå klart man är händig! Bilder kommer när jag är helt klar med det!



Några av alla mina älskade solisar ;-)
Äntligen kommer dem till användning igen!


Nu.
Sängen!

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0