Bossarna byts ut

image175
Otroligt dåliga bilder det blev men det är i alla fall Oktober nummrena av Glamour och Cosmopolitan. I det här numret av Glamour får man ingen present som man alltid annars får, jag tycker det var lite dåligt eftersom det är det första numret med den nya chefredaktören, som förövrigt heter Maria Sognefors :) Hoppas att Glamour fortsätter att vara så bra som den varit!

Nästa månad byter även Cosmo chefredaktör och den nya "bossen" där heter Maja och är 26 år gammal.
Små presenter den här månaden med Cosmo är:

Godis - uh inget för mig som är väldigt kräsen när det kommer till godis ;) bra antar jag! Haha
Ideal Finish Nivea Beauté - Har inte hunnit testa den än så jag vet inte om det är något..
Damaq expert (tar bort hållfast Make-up) Lóréal paris - Samma här har inte testat det än men kanske ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag såg i affären att man få en Lancome (satvas?) mascara i Glamour. Konstingt tt inte du fick det...

2007-10-03 @ 20:18:12
URL: http://majskii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0