Sommar Båt Tält Pizza

Hej! Gud vad varmt och skönt det är ute nu alltså! Jag behöver dock ta en liten paus från solen då jag har lyckats bränna mig lite :P

Igår så åkte jag Johanna och Fia i alla fall ut med motorbåten på ett glittrande hav och hade det riktigt kul! Vi sov i tält hade en brasa och käka pizza, chips, sprite.... :) Sen när vi vaknade vid 11 så kom vi på att vi hade glömt solskyddsfaktor så det vart sola utan mellan 11-14 haha inte så bra kanske! Riktigt kul var det i alla fall :)♥



Fia och Johanna med hämtpizzan
Jag körde ;)


Solnedgången :)


Elden


Den nyttiga frukosten vart pizza och chips o mackor....
Då jag inte orkade allt på fredagen :P

image407

Jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0