The end is near...

...Ja jag vet att jag tjuvade repliken lite av sista avsnittet av OC, och jag vill ha alla boxarna nu nu nu!!!! Ohaaa.. Ja det jag tänkte skriva var i alla fall en fråga, tycker ni att det känns som den SISTA JULI idag(natt)? Jag kan i alla fall inte fatta det, hallå det var ju igår som jag stog där och slutat 8an och hade ett låååångt och soooligt(trodde jag ja) sommarlov. Men gjort är gjort så jag får hoppas att metrologerna har rätt den här gången, VÄRME på onsdag! :D

Ojojoj vad jag plir pratig när jag är trött, vill kolla på en massa OC nu innan jag somnar men jag har bara lite utav första sesongen på dvd så det får bli Gossip Girl islt, som inte är så dumt förresten! ;)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

den är bra den filmen faktiskt. :)

2007-07-31 @ 15:51:22
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: S.

ehm, du vet väl att det är sista juli idag och inte igår?

2007-07-31 @ 20:27:51
Postat av: Emma

du är utmanad! checka min blogg. :)

2007-08-01 @ 01:51:50
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0