The O.C - Gossip Girl

Att det är samma skapare barom dessa serier, GG & OC, är väl inte så svårt att lista ut med tanke på hur lika skådespelarna är! Undrar om Josh tänkte på det ;)
image196
Marissa Cooper(Mischa Barton) - Serena Van der Woodsen(Blake Lively)
image197

Ryan Atwood(Benjamin McKenzie) - Nate Archibald(Chace Crawford)
image198
Summer Roberts(Rachel Bilson) - Blair Waldorf(Leighton Meester)
image199
Seth Cohen(Adam Brody) - Dan Humphrey(Penn Badgley )

Okej vilka har vi kvar då jo Seths pappa och Dans pappa MATCH!
Serenas mamma och Seths mamma MATCH!

image200
image201
Själv tycker jag att Serenas mamma och Seths mamma är mer lika
image204
(gjorde en till bara för det ;))
image202
Luke - Chuck, njae
image203
Katlin - Jenny, mjoo

Lustigt? ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Oj :O Det hande jag faktiskt inte tänkt på! Håller med dig om att den bilden du gjorde med kristin och vad hon nu heter var bättre! :)

2008-01-25 @ 18:28:24
Postat av: Bella

Haha,det där har jag också tänkt på! mest tycker jag marissa-serena och summer-blair liknar i karaktärerna och utseendet :)

2008-01-27 @ 23:09:31
URL: http://Xposed.blogg.se
Postat av: Camilla

Bella - Haha ja Katilin och Jenny är ju väldigt lika också!

2008-01-30 @ 18:01:57
URL: http://cellena.blogg.se
Postat av: Emelie

Men gud va lustigt. hade inte tänkt på det innan men det är ju glasklart :P

2008-02-14 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0