♥ 090825

Oh gaad. Håller på att somna i datastolen, den är nästan föör skön! Min trötthet kan väl iofs bero på andra saker också, gick upp 06.15 imorse och kom nyss hem ifrån stan. Nope, I can't get enough. Även fast utbudet i Nyköping börjar bli trååkigt, efter några dagar irad... Blev att köpa ett par skit snygg shoes i alla fall på nya skobutiken :) Sen kanske jag köper en skinnjacka imorgon på Cubus. Som också öppnade precis :) Får se om min strl finns kvar då, great great. Undrar vad som ska öppna på övervåningen i cityarkaden? Nån som vet..?


Nya

Aae nu ska jag nog bara sitta här och slöa ett tag innan maten är klar. Inget plugg i skolan än så länge, men de vanliga lektionerna börjar imorgon.


xx c♥

Kommentarer
Postat av: louise

Snyggaaa rååå

2009-08-25 @ 19:01:57
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lollo - Johorrååååå! ;D

2009-08-25 @ 19:07:36
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0