♥ 090830

Hej och hallå! Nu är helgen snart slut, den bästa helgen på länge är snart slut. Vart så att jag åkte tåg upp till syrran i fredags, IKEA o hjälpte henne montera en möbel. Eftersom hon precis har flyttat! :) Väldigt fin kväll med henne. Och inte att glömma hunden ;) Som är helt galen i den nya lägenheten.


Byrån som jag byggde ihop själv! Haha cred till mig. Ursäkta röran men dom hade ju precis flyttat in :P

Vi invigde köket...

...med jättegod tacos!

Idag när vi gick på stan stötte jag på Amanda hjärtat mitt inne i Stockholm, haha. Rätt kul eftersom vi var så långt ifrån skolan :) Vi måste ha åkt med samma tåg hem också för jag såg henne när hon hade gått av... Ta och skaffa dig en ny mobil hallå(!) då skulle vi ju ha kunnat suttit på tåget ;)

Aja, vart en helt del shopping, ett nytt påslakan+örngott, en massa ljus, ett nytt linne och en finfin väska! :) Imorgon så kommer min lön också. Great. Tröstshopping it is...


Konstig bild på väskan..

xx c♥


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Nej, vad söt du är! Tack så hemskt mycket :)

2009-08-31 @ 08:04:54
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0