♥ 090831 - Last Of August

Sitter här med täcket runt mig i mörkret, tända doftljus och en jävla huvudverk. Såg nyss på första avsnittet av True blood. (+gladd&chokladsås) Inte för att avsnittet var särskillt läskigt, och jag trodde att serien skulle vara bättre. Men i början så var ju "Silver" med! Hah, ja alltså ni 90210 freak vet ju vad jag pratar om ;-) Förresten så tror jag att den nya säsongen av 90210 borde finns ute nu! Som jag har längtat, eh jaa. Nu har jag i alla fall lust för en del avsnitt :) 8 september tydligeeen.
Lovely ♥


Haha I'm such a neerd ;-)

Skolan var riktigt tung idag... Hur ska vi överleva dagar till halv 5 med långa jobbiga lektioner hela dagen? Jag förstår inte... Hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk, kändes som att jag hade feber dem sista två lektionerna i skolan förut idag.. :(

xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0