♥ Helgen

Hej bloggen! Nu är det söndag, igen. Inte för att dagarna har betytt någon större skillnad nu på lovet. Men. Imorgon börjar jag jobba, tre veckor framåt. Då kommer helgerna ränkas jävligt mycket!


Har fått en jävligt skön datastol av pappa. Sitter o myser i den nu. =)

I fredags åkte jag upp till baby, vi hade en rätt chill kväll med hans bror o hans nya tjej. Åkte ut på sjön utan att tänka på något. Killarna blev desperata för att dom glömt snuset o drickan vi hade med tog slut redan på vägen dit. När vi närmar oss ön så tycker Matte att vi ska ro iland. Och vad händer då? Jo han lyckas knäcka åran itu! Haha fyfan, väldigt smidigt måste jag säga.. Vi överlevde i alla fall, senare väl på fast mark, vart det lite poker, med marker ;)

Gick en promenad på kvällen också, kan ju nämna att killarna försökte locka fram vildsvinen. Ja ni hörde rätt, djur som kan döda människor. Hittade tyvärr(!) inga, haha men Macke skrämde mig rejält! Får försökte ge igen nån gång... Hade inte riktigt tid för att ta några bilder då. Men har några, censuerade dock. ;-)



syskonkärlek ;-)

På lördagen vare Malmamarken som gällde. Vart inget köp för mig, vet inte om marknader är något för mig riktigt. Hittar aldrig något som jag vill köpa. Hehe, anyway så åkte vi "Extreme" i typ tio minuter. Killen som skötte karusellen tog en jävla lång rökpaus så att vi fick vänta skitlänge på att den skulle sättas igång... Sen när han väl satte igång den, fick vi åka hur många extra "varv" som helst. Tror inte att någon tyckte att det var kul mot slutet... Fyfan kändes som att jag skulle spy, värre än allt på Grönan ELLER Liseberg... Sen gick vi illamående ner o såg Nordman spela. Rätt bra drag på en tant brevid oss i publiken. HAHA!





Kvällen,


Tim, Matte

Hahah, fantasin gjorde kvällen!

baby♥

Måste bli bättre på att fota. Ser ju att det knappt finns något dugligt att lägga upp här. Kan ju inte publicera vad som helst heller. Hehe, nu ska jag i alla fall duscha innan jag gör mig redo för sängen. Ska vara på jobbet vid 10 imorgon bitti.

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0