♥ Frusen kväll

Ett kort inlägg här innan jag stänger av. Det blev inte riktigt som jag tänkte förut, kom in i städning av övervåningen i stället! Hahah jadå, så duktig är jag när solen skiner ute! Överraskade mina föräldrar lite när dom kom hem! :) Och så har jag äntligen fått hjälp av min far att sätta upp en spegel som har stått(en evighet!) direkt på "smink" bordet förut.

Efter det drog jag ner till hamnen för att bada, med M&M som jag kallar dem ;) Marre o Madde alltså, Eh och om ni frågar mig så var det jävligt kallt! Fifan, jag bara slängde mig ut i vattnet, simmade några tag. O sen upp igen! Gottade mig med godis istället.



Några som tyckte att det var skönare!

Sen så såg vi något hemskt! Usch tyckte så synd om dom två fågelungarna... Har inte sett något sånt här förut men det kom en fiskmås och flög över den lilla and familjen, och dom vuxna änderna började ju typ "hoppa" upp mot måsen för att skydda sina små. Som tur var lyckades dem med det... Men det var ju bara två ungar kvar också. Undrar ju hur många dom förlorat..

Nu när jag kom hem ångrade jag att mina lampor stått tända... Myggor i hela rummet, om jag hade varit smart kunde jag ju ha stängt fönstret utan myggnät innan jag gick. Men icke... Jag får väl tagga inför mygg-dödar-dansen hela natten! För det är inga djur som behövs! ELLER som jag tycker synd om. Usch.


Så här vart det med spegeln uppe! Lite osäker på om den kanske hänger lite högt :( Sorry för det stökiga bordet :p


Apråpå bord så har jag den här "vinsten" liggandes brevid mig, orörd(!)
Sen ser ni lite av mitt nystädade rum i bakgrunden :-)


Nu ska jag ta en varm dusch o få värmen tillbaka i min frusna kropp! Önskar att älsklingen var här, känns som en evighet sen vi träffades sist! :(<3 Får göra som Marre, dricka varm oboy o titta på en bra film...

xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0