091020

För första gången på länge så känner jag mig faktiskt lycklig. Vet att sånna känslor kan slå över väldigt fort men när man inser saker och undviker andra så kan det kännas så RÄTT. Nu är det bara några dagar kvar av skolan innan lovet sätter igång, och innan Malta så blir det förhoppningsvis en bra lördag :) På fredag måste jag börja packa.. Ojoj, vad ska man ha med sig egentligen..? Kommer ju antagligen att packa för mycket som vanligt. Bättre det än för lite :)

Något som inte känns fullt så positivt är väl Ekonomi-provet, men det ordnar sig nog. Mitt liv hänger ju inte på det betyget menar jag... Idag gick jag på stan och åt med Amanda♥ Någon shopping blev det inte, men jag är riktigt glad över att ha en vän som henne! :)


Samhälls plugg och 90210 ikväll då... Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får de suuper i malta thötis. :) <3

2009-10-20 @ 19:41:20
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0